zaterdag 3 mei 2014

Kleuren Zonder Zwart


Mijn vertrouwde wereld is verdwenen
Onzichtbaar maar ik voel het des te meer
Sta zelf nog stevig op mijn benen
Maar de ondergrond voelt broos en teer

De ijle lucht bereikt nog steeds mijn longen
Maar ik hap naar adem, 't is benauwd
Voor altijd ben ik toch jouw jongen
Jij die van mij hield en houdt

Ik zing een lied om je uit te zwaaien
De woorden zijn geboren in mijn hart
Ik zing een lied om je uit te zwaaien
Ik zing je kleuren zonder zwart

Ik wens dat jouw vuur weer op mag laaien
Ergens, ergens waar het beter is
Ik wens dat jouw vuur weer op mag laaien
Ik wens dat ik je voor altijd mis

Ik zing een lied om je uit te zwaaien
De woorden zijn geboren in mijn hart
Ik zing een lied om je uit te zwaaien
Ik zing je kleuren zonder zwart
Ik zing je kleuren zonder zwart

Dag pap

Geen opmerkingen:

Een reactie posten